Botschner János üzente 11 éve

István köszi az ötletet, de ez nem egészen az hogy bemegyek a boltba veszek 500 száz ért 2kg- mót.. Ahóz hogy egy kómplet kerékpárt dokumentácio val ,ami Magyar,és saját termék, ez egy kicsit bonyolultabb. És nem 10E ft.Itt ezen, a komplett dokumentácio ja, az oldalon egyébként vannak komoly válallkózok is és ezért írtam ez a kör levelet.

Válasz

Berekméri István üzente 11 éve

Igen, egy igazi felalálónak a 10eFt-okért is meg kell küzdeni.
De ne reménykedj, így nem fog menni. Ha neked nem megy kérd meg Akkád barátodat, hogy segíjjen. ekerékpárforgalmazó, vagy mecénás személyes megkeresésével.

Egyébként látom kerékpár van, akku van, ha ezeket nem lopták el akkor garázs is van. Mire kell a pénz? Veszel fel A hitelt, 100eFt-ért dunát tudsz rekeszteni az elektronikai alkatrészekkel. Munkaidő pedig 18-24óráig.

Válasz

Botschner János üzente 11 éve

Nem skaláris visszatöltés! Sikerült Teszlának a tápját megoldani,félvezetővel.Ha jobban lenne eszközöm,elképzelhető a 80-90% os visszatöltés.

Válasz

Szabó Zoltán üzente 11 éve

János!
A visszatöltött 2/3 energia nem a lendületből jön vissza szintén?!...

Válasz

Botschner János üzente 11 éve

Zoli hogy egy komplett bicaj, ami önállóan lehet gyártani. 1- Millió, a tervek meg egyebek. Na valami ilyesmire.Az 1.66-pedig,nem 1.66.Hanem mondom másképpen.Egy egész-energiát veszek, ennek 2/3-át tölti vissza az akkuba, tehát nyitó üzemű táp-ról beszélünk,ezt az 1/3-dot ami energia hiányzik pedig lendületi energiából nyeri vissza,dinamó segítségével.Ez viszont meg valósítható.Üdv Jani.

Válasz

Szabó Zoltán üzente 11 éve

János! 1.66-os szorzó fizikailag nagyon jó.
Mennyi szponzori pénzre gondoltál?

Válasz

Botschner János üzente 11 éve

Zolikám ígazadvan,csakhogy részben az embereknek olyan szerkezetet se akarnak rendelni, aminek kézzelfokható eredménye van, mit az hogy egy bicikli ugyan anyíért, amenyibe kerül egy 30-50-Km-tert képes megtevő bicikli.Anyiért márr 500Km- is képes megtenni.Három olyan vackot szedtem szét ami 1KW energiából csinált 1660W-ot. ez nem jó nekik.És nem fizették meg. Most ott tartok hogy már forrasztani se tudok mivel még a pákám is kiéget!Ezért kerestem szponzorokat, hogy hátha a bicaj sikeres lesz.

Válasz

Szabó Zoltán üzente 11 éve

Akkor, hagyd a bringát a fenébe, termelj inkább áramot.
Azt meg, mennyiségi fejlesztéssel meg lehet oldani!
Több cucc, több áram!

Már, ha tényleg a semmiből tudsz elővarázsolni energiát!
Sokan irigyelnének érte!:)

Válasz

Botschner János üzente 11 éve

Van nem az egész, de van!Ami hiányzik azt állandó mágneses dinamóval pótolható!És ez Nikoláj Teszla alap ötletén alapul.

Válasz

Szabó Zoltán üzente 11 éve

János!
Ha plusz energia termelés is van, akkor te olyat tudsz, amit még senki sem!...

Válasz

Botschner János üzente 11 éve

Bocsi hogy késön jelentkezem, de letiltottak az internettröl!Vissza nyerés és plusz termelés! Különben köszönöm az érdeklödést! Persze elektromos úton!

Válasz

Szabó Zoltán üzente 11 éve

Szervusz János!
Nem kell elmondani az ötletedet, de arra azért válaszolhatsz, hogy energia visszanyerésről van-e szó?!

Válasz

Botschner János üzente 11 éve

Zoli azért mert nem vítázúnk hevesen, vagy esetleg nem,bántjuk egymást. Én nem gondolom hogy be kéne fejezni a oldalt.A bicikli vel meg az a helyzet hogy mindenkinek kéne meg mit tudom én, pénzt meg nem ad rá senki!Maga az alap ötlet azt nem árultam el. Ez a bajuk az emberkéknek, akik eddig érdeklődtek.

Válasz

Szabó Zoltán üzente 11 éve

Ahogyan elnézem, ez az ötlet megbukott!...
Sajnos ez a lap is döcögősen megy.
Gőz László mágnes motorja egy pörgősebb fórumon igen komoly vitát váltott ki.
Itt meg szinte semmi mozgolódás.

Válasz

Botschner János üzente 12 éve

Barátaim valóban ígaza van Zoli barátunknak,és még azt is észreveszi a bicaj halejtön megy vagy emelkedőn halad. .Tulajdonképpen azért is jútott eszembe a kerékpár,hiszen az egyetlen könnyen kezelhető és viszonylag kis helyet igényel.Tényleg elfogunk oda jutni hogy a fosszíliás energia hordozok elfogynak.Persze ez az élet minden terűletére érvényes,ezért is próbáljuk a bizonytalan mindennapjainkat valamilyen hasznos el foglalltsággal kitőlteni.Legalábbis én így vagyok vele.Üdvözlet Jani

Válasz

Szabó Zoltán üzente 12 éve

Ha bele gondolunk abba, hogy az egyenes vonalú egyenletes mozgáshoz elvileg nem is kell energia, akkor elképzelhető simán ekkora távolság megtétele.
A légellenállásra és a surkódásokra kell csak energia.
Ami egyszer felgyorsul, az le is lassul előbb utóbb.
A gyorsításkor elhasznált energia visszaköszön lassuláskor. A mechanikus féket el kellene felejteni véglegesen (meg a motorféket is, ez volt a legnagyobb marhaság, amit valaha kitaláltak az autók területén)
Kicsit hülyén nézne ki, de pl. fékezéskor megapcsolhatna egy szélkerék. A viccet félretéve, a légellenállás bármekkora megnövelésével sem képzelhető el -még a jégen sem- semmi féle megcsúszási folyamat...

Válasz

Botschner János üzente 12 éve

Piasti most indult pénteken tettem fel,hát meglátjuk.Fogadásokat kötök hogy mekkora az a táv: min-maxi-ja.Az a minimum hogy a forgalomban részt vehesen.Illetve terveim szerint a valoságos út ennek a négyszereselenne,vagyis2000-km.Tehát 100km és 2000km-között lehet fogadni.Mindent vissz 2001km-ter.Egyébként még egy papirt kell aláírni,és megindul a gyüjtés.Üdvözlet mindenkinek Jani

Válasz

Bálint István üzente 12 éve

Vane részeredmény?

Válasz